Återuppståndelsen är här, jag är tillbaka!

Som rubriken lyder är jag åter tillbaka och skriver på min kära blogg. Det har inte gått ett enda tillfälle då jag träffat min mormor utan att hon påpekat att jag bloggar dåligt och så kan jag inte ha det. Jag har förstått att det finns ett par genomsnälla själar där ute som faktiskt saknar uppdatering om mig och Zunday och då tycker jag att ni ska ha möjlighet att läsa om oss här. Jag kommer inte att uppdatera jämt och ständigt men jag tänker mig att ett par tillfällen i veckan ska jag nog kunna skrapa ihop lite tid för att skriva ner ett par rader och publicera ett par nytagna bilder. 

 

Välkomna tillbaka! 

 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Din tidsuppfattning är lite spännande. 😙😙

2016-04-14 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0