Nostalgi

Det blev inte den längre rundan idag utan mamma och jag velade lite fram och tillbaka innan vi slutligen bestämde oss för att vänta ytterligare några dagar innan hon får gå lite längre. Bättre att vara lite extra försiktiga än att gå för fort fram, vi vill ju att hon ska blir en så hållbar häst som möjligt! Turen vi red blev vilket fall väldigt trevlig.
 
Fanny har ridit lite mindre den senaste tiden och då har mamma börjat rida desto mer. Känns lite som på "gamla goda tiden" när jag red ponny och mamma hade en storhäst och vi var ute på uteritter tillsammans. Haha, väldigt trevlig och nu när vi börjat rida tillsammans igen kan man inte annat än att få lite nostalgiska känslor. 
 
Hästarna skötte sig också väldigt bra och vi hittade dessutom Zundays boots vid vägkanten som hon tappade under förra uteritten. Den var dock sönder sedan tidigare och nu var fästet till kardborren helt av så vi bestämde att den får avsluta sitt liv i skogen ;) 
 
Nu ska jag kräva ner mig och gråta en skvätt eftersom vi har muntlig redovisning i samhällskunskap imorgon..
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0