Morsdagmiddag och en utetur

Igår firade vi min kusin som tagit studenten. Det bjöds på ett gott fruktbord med lyxiga frukter en sedan en mycket god tårta till efterrätt. Mumsigt som bara den! Jag övningskörde dessutom både dit och hem när det var mörkt, vilket gick bra. Det har blivit väldigt många mil bakom ratten nu så det känns inte längre som några större svårigheter att köra bil, vilket är skönt eftersom jag snart fyller år och kan ta körkort. 
 
Idag blir det morsdagmiddag hos mormor och morfar och innan dess ska vi ut till stallet. Zunday vilade igår så idag är planen att rida ut en sväng. Jag funderar på om jag ska rida en lite längre runda som jag inte ridit på ett tag med tanke på den strikta igångsättningen. Hon har börjat att komma igång lite mer nu så jag tror att den rundan skulle kunna passa. Får nog se vad jag känner för när jag kommer ut till stallet, men en utetur blir det i alla fall. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0