Säljes orange Equiline-Schabrak + luva

Eftersom Zunday inte passar i orange väljer jag därför att sälja mitt urläckra Equiline-schabrak med tillhörande luva. Lysande orange med guldpasspoal. Både Schabraket och luvan är sparsamt använda och i mycket bra skick. Schabraket är i storlek Cob men som alla Equiline-schabrak är det stort i storlek. Jag har använt det till min 17,5 sadel utan problem. Luvan är i storlek Full. Säljer sättet för 450kr ink frakt, kan vara ngt disskuterbart vid en snabb och smidig affär. 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: mamma

KLiar mig i huvudet en och två gånger...
Vilken tävlingsplats är vi på här??

Svar: Värnamo ;)
Amanda Streling

2015-04-01 @ 00:10:53
Postat av: Anonym

Jag är väldigt intresserad. Får du inte sålt det så köper jag nästa månad. Kram Anna Hanevik

2015-04-01 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0