Video från första hoppträningen

Här är då videon från första hoppträningen sen skadan. Ett klipp försvann dock och istället hamnade Fanny och Ragnar mitt i allt. Men, men, hoppas inte att det gör er allt för förvirrade. Klippet som försvann var efter hoppet då Zunday bestämde sig för att hoppa av stort och jag tyckte att vi skulle lägga in ett galoppsprång till. Efter det hoppade vi en gång till ;) 
 
Jag kan stolt också säga att det var första gången jag hoppade en trekombination i hela mitt liv. Eller det beror på hur man ser det, jag har ridit igenom en trekomobination i trav blandat med skengalopp på min C-ponny en gång för hundra år sedan. Men det räknar jag inte riktigt som att ha hoppat en trekombination (på riktigt). 
 
Jag tycker också att vi har hittat ett bättre flyt på linjerna då jag får igenom mina förhållningar mycket snabbare och bättre. Tycker att det syns tydligt på denna videon när vi hoppar linjen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0