En ledig onsdag

Trots snålblåst och kyla är jag gladare än vad jag brukar vara en vanlig onsdag, vi är nämligen lediga och får istället jobba hemma med en uppgift. Uppgiften i sig kan jag i och för sig inte skratta över då den är ganska svår och tråkig men det är den sista för i år inom det ämnet så det får gå. 
 
Igår var jag också på min sista teorilektion inför körkortet. Trots att varje lektionstillfälle varat i minst 2,5 h kommer jag nog sakna det lite för jag har faktiskt tyckt att det varit väldigt intressanta lektioner. Eftersom jag ska köra bil i förhoppningsvis hela mitt liv tycker jag att det känns bättre om jag har så mycket kunskaper som möjligt om ämnet, då blir det mindre komplicerat. 
 
Idag i alla fall ska jag plugga, och sedan ska Zunday ridas. Hon ska få en lugnare uteritt hade jag tänkt mig. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0