Ändrade planer för bloggen - kommer inte att stängas ner

Jag lever och Zunday gör densamma trots att jag inte bloggat på ett tag. Jag har dock fått lite andra planer för bloggen och har bestämt mig för att använda bloggen på att annorlunda sätt mot tidigare. Jag känner inte längre motivation till att lägga ner tid på bloggen varje dag, samtidigt som jag jag inte har hjärta att stänga ner den helt. Jag vill fortfarande dela med mig av min och Zundays resa samtidigt som jag vill ha någonstans att publicera alla bilder jag tar. Här på bloggen har jag därför bestämt mig för att att skriva om:
 
- Tävlingsresultat med tankar och känslor. 
- Hur det gått på träningarna.
- Publicera bilder.
- Piblicera videos från tävlingar och träningar. 
- Uppdateringar om hur det går rent allmänt. 
 
Bloggen kommer toligtvis inte att bli så rolig att följa, tyvärr utan istället blir den för de som är intresserade av hur det går för Zunday och mig. Då vill jag ge er som är nyfikna på Zundays och min resa en blogg att vända sig till och inte bara tävlingsdatabasen och Equipes foton. Jag tycker inte att det ger en korrekt bild av ett ekipage. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0